Call centrum 1188 během povodňových dní

První červnové dny prověřily i naše call centrum, které jako jedno z mála v zemi dokázalo pomoci a poradit lidem bez čekání a v nonstop režimu. Naši operátoři a vedoucí směn prokázali obrovské nasazení, flexibilitu a zároveň i solidaritu, když se snažili o nepřetržité zajištění provozu linky 1188. Netradičně přinášíme malou retrospektivu toho, jak to během povodňových dní u nás vypadalo.

Jakmile se objevily první zprávy o blížících se povodních, naše kolínské call centrum okamžitě najelo na speciální provoz. Zajistit maximum operátorů tak, aby odbavili desetitisíce volajících zákazníků bez čekání a nepřetržitě 24 hodin denně, to byl hlavní úkol, kterému se vše podřídilo.
Protože povodně zasáhly také Kolínsko a nefungovala železniční doprava, mnoho našich operátorů mělo problém s dojezdem do práce. Vytipovali jsme tedy několik kolegů s automobily, kteří na určené trase nabírali posádku call centra. Navíc byli na telefonu připraveni dobrovolníci z řad operátorů, kteří měli dle rozpisu směn čerpat volno. Ti podle potřeby dorazili „na zavolání“ do call centra také, a to třeba i o půlnoci. Kolínští kolegové poskytli těm dojíždějícím ubytování, jen aby byl zajištěn provoz linky 1188.

Dění v celé ČR jsme pečlivě sledovali a nadále sledujeme. Všechny dostupné informace průběžně aktualizujeme a vyhodnocujeme tak, abychom je zákazníkům předávali co nejčerstvější a dokázali jim najít nejvhodnější řešení dané situace.

Odměnou za toto plné nasazení je nám pocit, že jsme skutečně někomu pomohli a úžasné reakce našich zákazníků nám to dokazují: „jste perfektní, jsem vám vděčný za informace, které mně dáváte“, „k vám se dovolám hned na rozdíl od ostatních linek“, „nechci kontakt na povodňovou linku, vy mi poradíte líp“ a takto bychom mohli pokračovat.

Nemůžeme opomenout, že povodně zasáhly i některé naše kolegy. A i oni, ačkoliv byli sami zatopeni, přišli do práce a sami pomáhali volajícím.

V takových chvílích skutečně práce nabíjí a všem našim operátorům a vedoucím z call centra mnohokrát děkujeme.

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené a jeho autorem je . Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *